söndag 30 november 2008

jobbigt

är de just nu...tänker inte gå in på varför men jag känner mig helt misslyckad med de mesta just nu....*suck* tänk om de ändå kunde gå över någon gång eller är de nått fel som jag tänk många gånger???känner mig så dum som tänker som jag gör men på nått vis önskar ja att de kunde va nått så man kunde få hjälp =( de kanske man kan få ändå ja vet inte orkar inte ta tag i detta just nu bara!!!

annars va ja på skylt söndan med Meja idag...dom stora barnen skötte sig inte som vanligt så dom fick va hemma kan dom inte lyssna på mig hemma kommer dom inte göra de ute bland folk då blir de ändå jobbigt så jag lämnade dom hemma med pappa...fick sååååå dåligt samvete men ja orkar inte me att vara arg jämt och jag behövde vila huvve lite Lenny ska åka och jobba natt snart så ja blir ändå ensam me dom....

Idag blir min lilla älskling hela 6 månader....usch va fort de går....jag skulle vilja att tiden står still nu för sååååå underbar är hon nästan aldrig lessen och ler jämt och de händer nått me henne hela tiden såååå goOoOoOoOo =)

nu ska ja ta min lilla bebsi för Lenny ska duscha

älskar min familj puussssss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar