torsdag 6 november 2008

snart

helg och de ska bli underbart...Lenny jobbar sista natten nu sen är de förmidda men de är mycke bättre för då är han hemma på kvällen när barnen ska sova och spike måste ut =)....

annars händer de inte mycke....va inne i stan idag och handlade mat för 1700 men de är så skönt för då är frys/kyl full igen....sen i slutet av denna månaden ska jag försöka bli klar med alla julklappar....21/11 ska jag iväg på öppen mottagning på atelje 13 och ta syskon kort som jag ska förstora som julklappar till mamma/pappa svärmor/svärfar sen är de bara ram som fattas sen är de klart...sen är de en varsin julklapp till barnen kvar SEN är jag klar bara julpynt kvar som jag längtar till ska bli så mysigt funderar på om jag ska låta mycke av alla julsaker vara i tv rummet så de blir mycke just vid grane sen ska de väl in lite jultomtar i kök och barnens rum men sen är de nog bra lite glitter brukar jag hänga upp i hallen =)....

nä...nu ska ja hoppa in i duschen sen ska jag hålla min man sällskap innan han åker =)

kram

1 kommentar:

  1. Hej!!

    Ni kommer inte undan min kamera, hehe
    fast de vet du väl redan! ;)
    Tra mer än gärna kort på dina goa barn :D
    Ska bli kul med en bättre kamera sen bara så blir det förhoppningsvis mycket bättre kvalite på bilderna!
    Atelje 13 är såå bra=)
    Ska hämta ut förstorningar imorgon!!
    *längtar*
    Har en hel hög bilder till er på datorn oxå.. får se när du kan få dom =)
    Ha en bra kväll KRAM Tezz

    SvaraRadera