måndag 1 december 2008

1 Dec.

ja herregud om 24 dagar är de julafton =) mindre kul igentligen för Lenny jobbar förmidda och jag eftermidda men vi har 3-4 timmar tillsammans mitt på dagen ändå...sen firar vi jul dagen före med dom flesta i släkten så jag tror inte barnen bryr sig...dom ska ju få öpnna massa julklappar på jul med oss =) ska bli sååå mysigt...Mejas första jul också =) många kort som ska tas de lovar ja *L*

Idag pratade jag med Mickis skola tänker inte gå in på detaljer för mickis skull men jag hoppas detta kommer bli bra nu....älskar denna lilla prinsessa så himla mycke känns jobbigt när man inte vet vad man ska göra bara....

Idag har de varit lite slappt...mickis skulle till skolan så vi gick dit redan 8.30 så ja kunde hitta hennes fröken sen gick vi hem då la ja Meja en stund sen väckte jag Lenny 11.00 så han kunde hämta mickis på skolan och när hon kom hem va hon på bra humör så de känndes bra...vi käkade frukost och öppnade kalendern barnen va jätte nöjda *L* =) sen åkte vi och handlade men ja glömde köpa ketchup så de är Lenny och gör nu han hjälper även en kompis me bilen....Meja sover en stund i bilstolen men ska snart ta upp henne måste bli varmt i den....dom stora barnen tittar på bollis och är tysta och snälla *L* =)....

åh ja vill så mycke just nu men får aldrig för mig att göra nått...städa står ju på listan men dammsuga får duga idag kanske lite plock m.m i morgon åker de på en maskin också sen ska vi och ta spruta på Meja hoppas bara inte hon blir mer förkyld men ja ska ialf dit och väga henne...hoppas hon väger 7kg nu ialf...

nä...nu ska ja väl kanske börja göra nått...eller kanske inte =) tomtarna har ja leta fram men dom står i Mejas blivande rum än så länge tror Meja kommer springa på dom annars me gåstolen så de kan väl väntas lite eller så aknske vi slänger ut dom vi får väl se...

älskar er mickis marcus och meja puuuuusssss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar