tisdag 11 november 2008

TRÖTT

Är ja....varför är ja så trött hela tiden!!!

Lenny är hemma nu men snart ska han gå ut och sätta upp plåt runt fönster så de blir klart innan vintern sen hoppas ja han hinner sätta upp listen som ska va runt fönster ju mer vi gör nu ju mindre har vi att höra till våren fast jag ska greja i trädgården då ja och Lenny får göra rästen *L* =) sen ska han till en kompis så jag blir själv med barnen igen tycker jag nästan alltid är ensam hemma eller med barnen men de beror ju på att han jobbar...skulle vara skitbra om man fick jobba 1 dag i veckan så man får lite annat att tänka på....men de är skönt och kul att vara hemma också sen tänker ja mycke på att Meja snart är stor så hon börjar på dagis då får ja inte vara hemma längre och vi ska ju heller inte ha mer barn så man ska nog njuta så länge man kan!!!

Har ialf packat in lite mer julklappar men ja tycker inte de minskar men de gör de väl...packa väl ialf in 4 st förrut eller 5 kanske....sen har ja kanskr 5-6 kvar + dom jag ska köpa men dom packar jag in INNAN ja åker hem på leksaksaffären så slipper ja sitta här uppe när barnen är hemma dom är ju så nyfikna också =)....

såg ett erbjudande som ja ska köpa till Lenny får 2 saker i stället för en...och de kostar 14o0 så de blir lagomt ska igentligen inte köpa nått men de blir ju till en annan också....=)

nu ska jag gå ner till min lilla bärfis....Lenny ska gå ut nu....

älskar min lilla familj =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar