söndag 2 november 2008

tack

för kommentaren Jennie....själv är jag ganska nöjd....Mickis rum blir såååå fort skitigt då menar jag med papper och små skit hela tiden hon kan tydligen inte sitta vid sitt skrivbord hon MÅSTE sitta på golvet och fråga mig inte varför...trött på små små små pappersbitar överallt hon klipper och klistrar hela tiden typ de ända hon tycker är kul =) svårt med julklappar till henne för hon leker inte mycke...men smink har hon önskat sig hon älskar att klä ut sig som prinsessa som hon igentligen är min lilla sessa =) ibland kan man väl tro att något sjukt har flugit i henne så som hennes utbrott blir ibland *L* men de blir väl bättre med tiden kanske...längtar ialf tills Mejas vägg kommer upp då ska jag måla om där och måla de ljus lila....så den färgen ska hon få...kanske....kanske....kanske att mickis får ta de rummet i stället p.g.a altandörren litar ju mer på henne även om vi ska ha ett säkringslås där så känns de lite bättre med en 6-åring där än en 1-åring....så vi får väl se...sen om de blir att mickis ska få där så ska jag måla de i ljuslila så de blir mer som en 6-åring rum....tror rosa passar bättre till meja sen så vi får väl se hur de blir...lutar väl mest åt att dom får byta rum ialf =)....När väggen till Mejas/Mickis rum kommer upp ska de målas där och sen också i den lilla hallen som blir kvar där tv,dator och soffan står där ska jag nog måla i en rolig färg...kanske någon fin grön färg passar ju till mycke men vi får se sen ska toan målas och kakel ska upp under spegeln så de inte blir så mycke vatten på just väggen när barnen tvättar sig...jaja de blir nog bra ska försöka bli klar innan jul med övervåningen ialf....kanske inte väggen men allt annat...och kanske att jag flyttar ut mickis till rummet här ute fast inte väggen är uppe vi får se...=) skönt att ha Meja i vårat sovrum ett tag till även om hon sover natten!!!!

snart ska jag ner och se singing bee missade de i fre. vi la oss ju redan 21.30 =/ snacka om att vara trötta la mig även igår innan 22.00 =)...så denna helg har jag sovit lite ialf men jag är trött ändå =/ undrar när man ska bli piggare....fick ialf upp gardiner i köket idag och de är jag super nöjd me får väl vara glad för de lilla man orkar....

snart ska jag lägga barnen också dom ska i säng innom 10 min för då börjar de på tv:n och jag orkar inte med busiga barn då =) sen behöver dom sin sömn för i morgon är de skola igen för mickis...

sen ska jag bara skriva en sak till....denna veckan ska jag börja läsa till körkort nu jäv*ar ska jag väl klara de...fick nog när Mickis sa -Mamma nu får du ta körkort jag är trött på att gå =)
så nu ska de fixas körkort innan sommaren har jag satt som gräns även om jag hoppas innan så tycker ja de är svårt att köra när de är snö så vi får se...

nu ska jag sluta skriva och tjata =)

älskar er mickis marcus och meja puuuuuuussssss

1 kommentar:

  1. Kul med renovering iaf när det blir färdigt=)
    Och det finns ju så många fina färger så när vi målar om här håller jag på att bli tokig=) Vet aldrig vad jag ska välja och blir aldrig nöjd=)

    Trött och orklös känner jag mig också,,jag skyller det på hösten=)

    Ta en intensiv kurs i sunne så har du körkortet på bara någon månad typ=)
    Lycka till iaf med kortet=)

    Ha det bäst //Jennie

    SvaraRadera