söndag 16 november 2008

Jobba igen

japp de ska ja 5 timmar idag också såååå skönt =) behöver ja inte jobba mer denna månaden om ja inte vill men ja tackar inte nej om jag kan...

just nu håller ja på och städar för Lenny är hos min syster med alla barnen så nedervåningen är nu klar så ja ska bara dammsuga övervåningen snart sen ska ja ta toan sen är ja klar mina barn ska få städa sina rum när dom kommer hem för fy f*n hur de ser ut =/

sen ska ja laga mat innan ja åker och duscha dom stora...Meja bada i morse innan dom åkte sen ska ja klippa Lenny och Marcus också så de finns lite att göra än...

I morgon ska Mickis till skolan och Marcus är ju ledig sen rästen av veckan ska ja jobba hos syrran men de är bara 2-3 timmar på möran men de blir lite pengar de också....jobbar väl ca 18 timmar och får väl ialf 1300....alltid något....skönt för dom får ja den 27:e så då åker ja in och köper klart alla klappar som är kvar förrutom Lennys...den tar ja i dec. nån gång...

nä...ska städa klart nu innan lenny kommer

bye

2 kommentarer:

  1. var jobbar du, och var jobbar din syster, eftersom du jobbar där ibland också? *nyfiken*

    SvaraRadera
  2. jag jobbar extra i segmon på äldreboendet har jag gjort sen -06 =) hoppas ja får jobba hela sommaren där....min syster äger Värmlandsmackan så ja brukar hjälpa henne ibland men nu ska ja vara där 9 dagar och jobba för hon som annars är där ska utomlands =)

    SvaraRadera