måndag 10 november 2008

en bra/dålig dag?

har haft en tråkig dag och ganska dålig....känner mig misslyckad skulle ju börja banta men jag klarar de inte =( blir så lessen på mig själv eller arg känner mig äcklad....jag vill inte se ut så här mer jag vill väga som vanligt inte 40kg mer än vad man ska =( fy f*n!!!!!!

annars så händer de inte mycke har tvättat klart och hängt in barnens kläder ialf våra ligger kvar där nere och de ska dom få göra tills i morgon...orkar inge mer idag ska bara laga mat och diska sen är denna dagen gjord...har väl gjort lite nytta ialf...

i morgon funderar jag på om ja ska gå till skolan/dagis sen hem och hämta spike och gå en promenad med honom så man kan få lite motion skulle behövas...ganska skönt när man väl kommer ut kanske inte i detta skitväder men annars hoppas de är bättre väder i morgon...

nä...nu ska ja ta min lilla sessa som inte är så nöjd med mamma som sitter här ska kolla lite kläder från marcus garderob som han inte kan ha längre...eller som börjar bli för smått...så ska våran kära granne få dom kläderna till sin lilla goa son kev =)....om hon vill ha

kram

1 kommentar:

  1. Men då=( Du är jättefin och 40 kilo för mycke är väl att ta i!!
    Du har ju gått ner massor sen du fick Meja!

    Jaa vill jätte gärna ha kläder till Kev =)
    Det är hur bra som helst!!!

    Vill veta ngt som Mickis o Marcus o Meja önskar sig i julklapp, tänkte köpa varsin grejj till dom ifrån barnen =)


    KRAM Tezz

    SvaraRadera