måndag 3 november 2008

kvällen

Japp nu är de kvällen och barnen tittar på bollis...Meja får också vara med dom stora barnen fast hon springer i gåstolen =)....Marcus skrek till förrut för hon körde på honom....*L* =)
dom små liven vad skulle livet vara utan mina barn....älskar dom så otroligt mycke fast mitt tålamod inte är de bästa men jag ska försöka att ändra på mig....tänka mig för vad jag säjer och inte skrika så mycke för allt...så känns de som man är ialf...allt kommer bli bättre bara våren kommer tillbaka så man kan vara ute och leka och ut och gå utan att frysa ihjäl!!!

annars så är jag färdig med de mesta har väl gjort ganska mycke idag ändå....tvättat upp all tvätt och veke ihop den och t.o.m veke in en del av den (tyvärr inte allt än) sen dammsugare Lenny hela nedervåningen och jag plockade iordning,dammsuga övervåningen och plockade barnens rum med hjälp av dom själva....städade lilla och stora toaletten och plocka undan allt....så nu är jag klar ska bara vattna blommor i morgon i tv rum och vårat sovrum sen är jag ändligen klar *L* =) har t.o.m varit ute idag när Lenny bytte till vinterdäck då passade jag på att kratta och köra bort massa löv från framsidan och även ta bort allt skräp som va kvar efter renovering så nu är framsidan klar för vintern bara baksida kvar med alla löv men de ska jag ta under veckan....så jag är så nöjd nu ska bara hoppa in i duschen innan barnen ska sova och de blir innom 30 min för sen ska dom i säng Marcus ska till dagis i morgon och mickis ska rida med skolan i stallet....=) jag och Meja går väl hem och hämtar Spike och tar en promenad vi om vädret tillåter....

nä...bäst att hoppa in i duschen Meja tröttnar nog snart på sitt vrålåk *L* =)

älskar er min familj....puuuuuusssss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar