tisdag 4 november 2008

Hmm...

Tisdag idag och i morse gick jag till dagis och skolan med barnen sen hem med Meja...ville sova i morse men de gick ju inte...Meja har vaknat nu 2 nätter i rad och bara gnällt....tänder?varmt? de är lixom 24-25 grader här hemma och jag håller på och dör....ändå bytte jag ut Mejas täcke igår till en flicefilt med en påslakan på ändå va hon prickig i morse...fast inte alls lika som igår då va de värst....jag läser ju lite bloggar och innan jag skrev mitt inlägg så läste jag Sandras blogg från Vålberg....och då känner jag att jag inte vill klaga på våran sömn för de måste vara såååå jobbigt att varje morgon gå upp mellan 4-5....kan inte föreställa mig för de är ju ändå natten då....usch måste vara jobbigt för henne och jag vet också hur de är att försöka få barnen att vara tysta på morgonen när gubben sover...Lenny jobbar natt varannan vecka och då kommer han hem 4.00 och barnen vaknar runt 6-7....usch inte lätt att försöka få barnen att vara tysta och samtidigt vara glad och possitiv hela tiden....jag förstår dig Sandra...tycker synd om dig men jag tycker du är super som orkar =)

Nu ska ja snart hämta mickis från skolan sen ska vi och lämna tilbaka ställningen till min morbror så den kommer från gården då ska jag på baksidan och kratta löv =/ mindre kul men välbehövligt....kommer kännas kul till julen då kanske huset invändigt är klart och man kan julpynta lite =) kommer bli kul och då är Meja lite större så hon kanske är med lite mer =)....tror denna jul kommer bli bra!!!

nu ska jag göra mig ordning och sätta lilla Meja i bilstolen hon ligger ute i vagnen och sover så de är bara att flytta henne *L* =)

bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar