måndag 3 november 2008

Ny vecka

med kanske nya tag....snälla ge mig lite ork snälla snälla....ska försöka göra lite idag och när jag väl kommer igång så kanske de händer nått....
saker jag ialf ska försöka göra idag:
vattna blommor
dammsuga hela huset
skura
plocka i hela huset
hänga upp all tvätt som jag alltid kommer efter med jag är ialf sån att jag kan vika ihop de och lägga de i en tvättkorg sen får jag gå och hämta kläder där sen för att jag inte orkar hänga in de men idag ska jag göra de ska bara tvätta de sista som är i nu....
städa barnens rum lite så de ialf se lite bra ut
laga mat
Lenny ska byta till vinterdäck
sen ska jag inte göra mer....
kommer nog inte göra allt detta heller tyvärr....

men men nog om detta man får väl tillbaka skiten nån gång =)

annars idag händer de inte mycke Mickis är på skolan och Marcus ser på tv just nu....Meja sover faktiskt i sin säng och Lenny också han jobbade ju i natt....Spike väntar nog på att de ska hända nått snart *L* =) lite långtråkigt när alla sover eller sitter vid dumburken!!!

nä om jag skulle börja...men vart börjar jag???

*suck*

BYE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar