torsdag 27 november 2008

jaha...

och tror någon att jag gjort nått eller???NEJ jag blir så trött på mig själv skulle ju göra iordning mickis rum men satan så svårt de va att börja...men när Lenny kommer ut ur duschen ska han få ta Meja i 30 min och göra kvällsmat till barnen då ska ja passa på att börja ialf...kanske ränsa ur lite och flytta på lite saker så jag får in grejjer igen =)....vet ialf hur ja ska ha de nu....fast ja vet ju inte hur de blir så kanske att man hinner ändra sig...

inte lätt att skriva heller me en Meja som sparkar på allt =) hon är tyst nu men sååå trött somnade 17 till 17.30 annars hade inte detta gått idag hon va så trött och är än men hon ska få bada balja och äta välling innan läggningen =)....

nä....väntar fortf. på lenny han duschar alltid så länge =) men de är ju såååå skönt med dusch =)

bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar