måndag 24 november 2008

färdig

med målningen....tror ja...märks när de torkar om ja måste måla i mer *L* =)....men där mickis ska ha sitt rum tror ja de är klart så kanske...kanske...kanske att jag börjar flytta lite saker dit senare när allt torkat....sen att hon får sova i sitt rum i natt och flyttar ut sängen i morgon vi får se...ska jobba nästan hela dagen i morgon...är ledig mellan 10.00-14.00 rästen av dagen jobbar ja *L* =) så de kan bli lite tajt men kanske att ha hinner *L* vi får se...ska ialf städa upp här sen för herregud va ja stökat till med färgburkar,plast och alla saker i mitten av rummet *L* =) se om ja får upp gardinstång och gardiner till mickis sen då blir hon glad =)....ska göra mitt bästa för att hinna me allt har lovat barnen popcorn idag för att dom är så snälla och passar Meja i gåstolen så ja kan måla *L* =) snälla barn....

ska hoppa in i duschen snart sen ska ja göra pannbiffar tills Lenny kommer hem...han får mos och jag tar väl kanske makaroner vi får se...

usch de är mycke nu försöker jobba så mycke som jag får sen är de alltid nått hemma...men nu har jag bara hallen och lilla toan kvar sen är jag nöjd med hela huset förrutom tvättstugan men de får bli längre fram....

nä...duschen skriker på mig...

bye

1 kommentar:

  1. vad du grejar. :) jag hoppas era förkylningar inte bryter ut. och att min går över snart, annars vet jag inte vad jag gör! får komma hem och hälsa på dig nåndag när jag blivit frisk. kram.

    SvaraRadera