måndag 10 november 2008

julklappar

har jag packat in nu på kvällen.....ialf ca 5-6 st har väl typ "bara" 10 kvar sen har jag ju inte köpt klart alla....ska ner den 21:a nu och ta kort på barnen som ska förstoras de ska mamma/mamma,svärmor/svärfar få i julklapp + ram....sen ska jag ha 2 ramar till som Alice och mormor ska ha med kort på barnen....sen ska jag köpa en cd spelare till Mickis som de va mic till och man kunde spela in tror ja den ville hon ha ialf så den ska hon få från oss sen ska vi köpa nått till marcus...Lenny vill helikopter som är radiostyrda men ja vet inte om ja vill köpa de till han dom va ganska dyra eller de fanns ju olika priser men ja tycker han är för liten men vi får se sen ska dom få kläder också....Meja ska också få nått av oss inga kläder för de har hon för mycke av men nån leksak ska hon få vet inte vilken än eller jo de vet ja nog de va nallepuh som man kunde hoppa med...och aktivitetsleksaker runtom den så den kanske hon ska få....sen ska jag köpa en julklapp till Lenny men den skriver ja inte här i fall de råkar komma ut på nått konstigt vänster *L* =) men de är ialf något han önskar sig....

Annars så händer de inte mycke ska gå ner och ge barnen kvällsmat eller dom ska få ta en risifrutti bara för dom käka midda 17.00 så ja tror inte dom är så hungriga men lite till får de nog plats....sen ska dom i säng för de är skola/dagis i morgon....

Meja är skit trött hon sover inte så mycke på dagen bara powernaps och de räcker inte men men de blir väl bättre med tiden kanske synd bara för hon blir övertrött på kvällen och lite gnällig vill vara med hela tiden fast de gör inget för de är mysigt på kvällen när dom stora lagt sig och pussa lite på henne också då får hon lite ensamtid också =) svårt att hinna med alla men de går ganska bra ingen som klagar än ialf...=) sen hittar ja på mycke med alla 3 samtidigt då blir ingen utanför...jo de måste ja skriva....vad tycker ni jag ska göra....de va så här att jag skulle mata Meja med lite päron/banan yogurt på burk idag....kom till halva burken så hittade jag GLAS på skeden som jag höll på att ge Meja....gissa om jag blev rädd/arg/förbannad....vad skulle ni ha gjort de finns ett nummer på burken ska ja ringa de i morgon och säja vad jag tycker och tänker???sparade ialf glasbiten och tittade på burken såg att de va från den men de kan inte vara mitt fel för glasbiten va i halva burken och hade de varit jag som gjort de när jag öppnade burken så skulle den väl ialf ha varit längst upp eller???och sen ska inte en burk gå sönder bara för att man skruvar upp ett lock eller???ska ja ringa i morgon????vad tycker ni???
känner mig arg för tänk om jag skulle ha matat henne med glasbiten och den va inte så liten heller och ganska så vass =/ usch mår dåligt när ja tänker på vad som kunnat hända...
nog om de....=/ ska nog ringa i morgon och se vad dom har att säja...

i morgon händer de inte mycke Lenny jobbar och barnen är ju inte hemma på förmiddan eller jo Meja men inte dom stora...saknar dom när dom inte är hemma men ibland är de skönt att vila öronen =)....funderar på om jag ska skura hela huset i morgon lucktar så gott och känns bättre också fast ja skura kök och toa idag så är de skönt att göra de igen!!!

nu ska ja ner och lägga barnen eller dom ska borsta tänderna och komma upp och lägga sig heter de dom sover ju uppe dom *L* =)

älskar mina små troll pussss

2 kommentarer:

  1. ring så fort du vaknar! det kunde ju ha gått riktigt illa. det ska dom inte komma undan med. tur att det gick bra iaf.

    SvaraRadera
  2. Men va hemskt=(!!
    Tur att Du såg den!
    Förstår att du blev arg och rädd!!
    inget att leka med ju!!

    SvaraRadera