fredag 21 november 2008

Fredag

och idag sålde vi bilen till en kompis han va super nöjd =) vi städade ur den och gjorde den fin och så fin har han aldrig varit *L* =)....så i morgon åker lenny och svärfar och köper våran nya bil ska bli ganska kul....

annars idag har jag jobbat hos syrran....är kul att vara där några timmar och nu börjar man vänja sig med alla saker som ska göras som tur är så har hon en praktikant där som hjälper mig skit mycke och super snäll är hon....de är Jons tjej ( mickis riktiga pappa) jag gillar henne skit mycke....

idag ska vi ha mys fredag bara jag och lenny så när barnen sover ska vi väl kolla på singing bee de är så bra tycker ja sen ska vi äta godis och mysa.....

nä....nu ska ja snart gå in och duscha med Meja dom stora har redan duschat....i morgon ska ja storstäda hela huset de är ett måste och kan lika gärna passa på när Lenny ändå är borta hela förmiddan....och TVÄTTEN växer som f*n så den ska tas =)....

nä...
bye

3 kommentarer:

  1. du har inte skrivit så mkt på sistone, kul att du skriver nu iaf. följer inte du min blogg? :P ha en trevlig mysfredag och städa inte ihjäl dig imorgon.

    SvaraRadera
  2. hehe jo jag följer din blogg =) läser den varje dag...ska försöka skriva oftare inte alltid man hinner =) har inte ens börjat städa tror inte de blir heller men jag tvättar ialf =)

    SvaraRadera
  3. Meen har Ni sålt bilen eran???
    Där shocka Ni mej allt!
    Vad blev det för någon nu då?
    härligt att Lenny är nöjd!
    Kram Tezz

    SvaraRadera