måndag 24 november 2008

ny vecka

och nya tag....tror inte denna vecka kommer bli skit bra men vi får väl se...jag känner av halsen...Meja hade feber igår men är bättre idag men är lite gnällig (tänder kanske??)Marcus har börjat hosta och mickis känner också av halsen så vi får se vart denna vecka slutar!!!

annars håller jag på och målar...som vanligt...känns så ialf men ska försöka bli klar idag vill inte ha skiten kvar för länge sen är de ju bara de värsta men roligaste kvar....att flytta ut mickis alla saker...men då ränsar jag ur samtidigt så hon kommer inte ha mycke kvar efter detta men hon ska få nya saker i stället...

trött är ja me har varit vaken sen 5.50 då gick Lenny upp sen ringde syrran och sa att de inte blir nått jobb idag hon va sjuk så vi får se va de blir i morgon sen är svärmor sjuk halsen och förkyldning på henne också...men men de blir väl kanske bra i till slut....

sen vill jag bara svara på Tezz fråga...lenny va och hämtade en volvo v70 -04:a....Metallic blå är den eller hur de stavas...fin bil =)....

nu ska ja fortsätta annars blir ja aldrig klar =)

ska hämta mickis snart också i snöstormen =/ Meja sover ialf nu som tur är...nä BYE

2 kommentarer:

  1. ååh den låter jättefin=)
    hihi shokade mig bara för jag trodde Lenny var total frälst i den röda faran ni hade :D
    men då fick du som du ville ial;)
    Har för mig att du ville ha en volvo?
    Kram ha en bra dag trotts förkylningarna och snöstorm *brr*!

    SvaraRadera
  2. haha NEJ jag ville INTE ha volvo de va han som ville ha de jag ville ha kvar våran så han fick som han ville men jag har inget körkort så jag kan ju inte tala om för honom va han ska köpa och inte köpa *L* =)

    SvaraRadera