tisdag 11 november 2008

NU

har jag ringt till dom med barnmat....hon tog uppgifter och sen skulle hon skicka ett kuvär med bubbelplast som jag ska lägga burk+glasbit i och skicka till dom sen hör dom av sig...så nu är de gjort ialf...

I morse orkade jag bara inte gå upp....hade nästan lite ont i huvve för att jag va så trött...är ju trött jämt fattar inte va de är med mig längre ska till läkaren snart ialf p.g.a diebetes som jag hade när jag väntade Meja så dom ska kolla upp de igen då ska jag även ta upp detta med min trötthet....

Har varit till dagis med Marcus och skolan med Mickis ska snart hämta henne igen....hoppas bara Meja hinner vakna för just nu sover hon och de är så tråkigt att väcka henne bara för att gå och hämta mickis....men de är en timme kvar så hon hinner nog vakna =)....

annars händer de inge mer idag ska väl göra lite mat tills Lenny kommer hem men sen orkar ja inge mer...ska packa in lite julklappar kanske så barnen slipper hitta dom...sen ska jag ut och gå med Spike....skulle vilja åka till KD och handla färdigt julklapparna till barnen men de får bli nästa vecka....eller veckan därpå....ska ju hjälpa syrran till veckan i hennes lilla affär....vet inte hur ja ska göra med barnen bara för alla får inte plats i bilen men de ordnar sig nog....

nu ska ja gå ner tror ja

bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar