fredag 28 november 2008

städat

har jag gjort och mublerat om...Mickis har fått sitt rum här ute i "tvrummet" nu så ja hoppas Lenny sätter upp en vägg i början av nästa år eller ialf innan sommaren men de blev ialf skit bra...Mejas rum är också bra just nu har hon mickis garderob där men den ska ut hit sen när jag köpt nytt data bord för då ska ja flytta datorn och där ska hennes garderob sen stå =)....när jag gjort de ska ja inreda Mejas rum ordentligt men just nu sover hon ändå i vårat sovrum och hennes leksaker är i vårat tvrum nere hon kan inte leka här uppe själv förräns om 1 år ialf...så de kan lika gärna stå där nere tills hon kan vara här uppe själv....hennes säng kommer dock flyttas upp snart...kanske efter jul vi får se...lite jobbigt känns de men ändå ska ju alla barn vara här uppe och vi har ju en sån där som vi hör henne i ändå så vi får välla se hur de blir....än blir de inte ialf!!!

i morgon ska ja rå städa hela nedervåningen byta Marcus och våran säng + Mejas Mickis säng bytte jag idag eftersom jag flyttade ut den hit sen ska de tvättas och alla tvättade kläder ska in i allas garderober och byrås =)....sen ska ja plocka fram alla julsaker mindre kul men ett måste för barnen nog bara ja som tycker de är jobbigt med alla julsaker men visst är de mysigt i en vecka och inge mer....men men =) längtar tills julafton älskar att se barnen glada över alla julklappar m.m =) julmaten kan kvitta men visst en köttbulle går väl an *L* =)

nä nu ska ja ner och göra iordning Meja för natten sen ska barnen i säng och jag ta de lungt tills i morgon

bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar