onsdag 5 november 2008

Onsdag

och nu känns de lite bättre med allt....jag orkar städa,leka med barnen,laga mat,vara ute och gå utan att känna *suck* hela tiden....så de känns bättre...kanske de är att de börjar bli bättre inne nu me alla saker...man KAN städa nu utan att de ser lika förjävligt ut med en gång....till helgen ska Lenny göra klart foder runt fönster och dörr så till helgen får jag upp gardiner i tv rum och sovrum då är allt klart sen...så kanske...då menar jag kanske att jag köper färg till hallen *L* =) för målar jag den så är de 1 mindre projekt....då har jag bara lilla toan kvar här uppe och väggen till Mickis då + att jag ska måla där men de blir inte än på ett tag toan blir innan jul men inte väggen....sen så ska ju våran vägg rivas så de är ju kvar men de blir heller inte än =)....

annars idag har ja inte gjort så mycke...tvättat sista maskinen och torktummlat den,dammsugit lämnat och hämtat barnen på dagis/skolan varit hos en kompis och hälsat på sen har de väl inte varit så mycke mer eller jo lagat mat då och diskat sen har ja väl inte gjort nått mer....=)

nu ska ja snart ge barnen kvällsmat så dom är klara för kvällen sen blir de väl tv som vanligt...sen ska jag försöka lägga mig i tid idag

hade bra alla
bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar