lördag 29 november 2008

jaha...

idag fick jag upp 2 ljusstakar en i köket och en i v-rummet....sen plocka jag fram alla tomtar men jag ställer inte fram dom än...orkar inte se dom för länge =).....
i morgon är de skyltsöndag se om jag tar alla barnen och går ner en sväng....skulle va kul men de är en utmaning att gå me alla själv...Meja går an för hon ligger ju där hon ligger men dom andra 2 blir ingen lek =)....

igår blev jag ialf klar med övervåningen och nedervåningen också....kanske inte skit fint nere men de duger tills efter jul....blir ändå så mycke skit framme sen och ja orkar inte fixa förräns tomtarna är borta....

idag åkte vi till stan en sväng köpte mat åt rambo sen till lidl och köpte chickennagget som barnen älskar sen hem och käka kycklinggratäng =) skit gott...
annars idag ska ja nog inte göra nått mer kanske att vi åker till affären sen måste ha röda ljus till min stake som vi ska tända i morgon =)....

nu ska ja ner och kolla tvätten hoppas ja hinner me en till idag tvättar våra sängkläder nu ialf sen hinner ja nog me en rosa tvätt också...=) sen ska de vikas in igen har ju redan hunnit me att vika in 2 1/2 tvättkorg redan *suck* min garderobe ser ut som FAN....kollade lite av Mejas kläder är de någon som vet någon som vill köpa jättebilliga tjejkläder stl 50/52 och 62/68....har en del och har inte ens plockat ut allt =/.....jaja säj till i så fall.....har ialf en pappkasse med 50/52 sen säkert 1-2 kassar me 62/68

nä...nu ska ja göra iordning barnen vi ska me syrran till affären ska köpa ljus =)....
bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar