måndag 17 november 2008

slut

är ja....ont i huvve och vill bara lägga mig men ja varken kan eller orkar....Meja är med Lenny till svärmor sa till Lenny att ta me henne fast de blev en suck han skulle kolla nått men jag får alltis ta me barnen vart ja än ska då kan han också de =)....sen åker han och jobbar 17.00 då får ja ta allt som har me kvällen att göra...dusch,kvällsmat,ut me spike,borsta tänder,välling och sova så han kan gott och väl ha me henne lite dom stora barnen leker ju själva så om ja vill kan ja ju lägga mig vid tv:n men ja måste ut me Spike först...så idag är de en slapp dag....va till stan nyss köpte mat till Rambo,åkpåse till Meja och en badbalja till henne sen fick barnen käka på meccan och de va gött =) Mickis kom ju från skolan så hon han inte käka innan vi åkte....sen va vi till affären och handlade lite bröd,mjölk och allt de vanliga sen fick barnen fingervantar måste ha de på morgonen nu har haft skit många men någon äter en då kan man inte ha kvar den andra så de blir nya så nu fick dom igen sen har ja vinter vantar till dom tjocka som jag köpte på ullared så de slipper ja köpa....nästa vecka ska ja till stan och köpa dom sista julklapparna eller om de blir till helgen ja vet inte vi får se....
nä nu vill nog spike ut så han slipper gå i kors =)....

bye

1 kommentar:

  1. ah. ja, att du var i segmon där, visste jag nog när du säger det. jaså, äger ann-charlotte värmlandsmackan? där ser man! vad roligt. :) ett sånt jobb skulle jag lätt kunna tänka mig att ha. verkar roligt. kram.

    SvaraRadera