onsdag 12 november 2008

Badhus

japp dit var jag igår och BADADE med alla barnen själv...eller syrran va ju me men hon hade ju med sina 2 bustroll....ska ialf tala om att de gick skit bra och jag är så nöjd med barnen dom va super duktiga och Meja älskade att plaska i de stora badkaret =) så de va jätte lyckat....

Igår skickade jag iväg burken med glas i till affären....dom skulle kolla den m.m m.m sen skulle dom höra av sig och de hoppas ja dom gör...

Idag gick jag iväg med barnen till dagis/skolan och Spike va me och va jätteduktig han också bra för honom att följa med på olika ställen så han lär sig han va ialf super duktig sen följde vi en annan mamma så spike fick komma ut lite längre sen gick vi hem Meja somnade men hör att hon nu ligger och pratar =) min lilla sessa....tror ja ska ta och gå till affären nu för hon har ju på sig kläderna redan....

skriver mer ikväll......tänker på Jennie....hoppas att löser sig för henne....styrkekram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar