lördag 22 november 2008

Lördag

och vi ska väl snart åka och handla med pappa...Lenny åkte inte hem förräns nu så han kommer nog inte än på nån timme tyvärr men han ringde och sa att bilen är toppen och han är super nöjd så de känns ju bra och kul för han....själv finns de mängder me saker jag vill ha men vi har aldrig råd men när de gäller saker som han tycker är kul då går de an =/ har inte riktigt förståt detta men de kommer väl den dagen jag får fast jobb och kan köpa allt jag vill ha....ska ialf måla mickis nya rum så fort jag får färg vill ha de idag men så blir de väl aldrig....har tänkt att hon får de som julklapp nytt rum och nya möbler ska ialf ha ett nytt skrivbord till henne och ja har sett ett från Ikea som jag vill ha till henne sen vill hon ha en dagbok och de ska hon självklart få sen ska ja ränsa ur hennes rum och slänga de mesta och få nytt så de får bli lite som en julklapp....pennor,papper och pyssel för de vill hon ha =)....vill inte köpa massa leksaker bara för att....hon leker inte så där skit bra med de så de är lika bra att köpa praktiska saker som jag vet att hon behöver sen kommer hon få kläder också + alla saker jag köpt från farmor,farfar och mormor och morfar m.m i Ullared =) så hon kommer nog bli super glad...ska hänga upp hennes nya gardiner så fort jag målat och de kommer bli super bra tror ja....

nä...om man skulle ringa och fråga gubben om han vill me till stan och köpa färg =) skulle va så kul tyvärr har vi ingen vägg här än men de kommer väl de också....måste bara spara färgburken tills då så hon får samma färg på den väggen *L* =)....tror inte hon behöver en vägg just nu de får bli i början av nästa år tror ja hon vill ialf redan flytta tills sitt nya rum så vi får väl se =)....

nä ska ner och ta Meja som gnäller lite i sin gåstol hon har väl tröttnat sen ska ja slänga i torktummlaren och en ny maskin me tvätt bara 2 kvar sen är ja färdig tills i morgon då ska alla ha nya sängkläder =/ alltid lika kul...NOT

bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar