måndag 30 november 2009

Tisdag

och idag ska jag värkligen tänka mig för innan jag blir irriterad på allt och alla....jobbig känsla att alltid känna sig trött,irriterad.....idag borde jag vara trött men de känns helt ok....jag la mig 23 men somnade nog inte förräns efter 30 min....sen vaknade jag 1.30 och somnade inte om förräns runt 3....sen vaknade Meja 4.30 så jag hämtade henne....la henne mellan mig och lenny....han jobbade ju i natt och kom hem 2 och Meja kunde inte låta bli honom så jag fick lägga mig i mitten och Meja fick ligga längst ut =)....vi somnade nog om runt5.30 och klockan ringde 6.40 =/ inte mycke sömn där inte men de är helt ok idag ändå....hoppas på att hon ska sova midda tidigt idag så jag kan städa och kolla mina uppgifter till skolan....hinner inte med detta annars....sen börjar Lenny mycke tidigare idag han börjar igentligen 14.30 men börjar nog runt 11-12.....så där får jag inte mycke till hjälp....men men min granne kommer ikväll och hjälper mig.....
hoppas dom som ska köpa terrariumet kommer idag....eller så kommer dom i morgon....skönt att bli av me de fast just nu står de i garaget så de är inte ivägen ändå men skönt när de är borta....
nu ska jag kolla lite i mina papper Meja springer runt här lite och har nog skit tråkigt men hon är ganska nöjd ändå...
bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar