torsdag 12 november 2009

forts.

har Meja vid benet och hon är inte happy =) de är hon aldrig bara när jag leker med henne eller bär henne men vem har lust att bära med sig en 1 1/2-åring hela tiden ibland kan de va mysigt men inte hela tiden....hon är som en hund....äter jag så vill hon ha MIN mat fast hon har egen....ska jag gå ut vill hon också ut ska jag på toaletten så ska hon också på toaletten borstar jag tänderna så ska hon också göra de =) lagar jag mat så klättrar hon på spisen ska jag skala potatis så ska hon va framför mig och slå mig för annars får hon inte plats *L* =) så underbart med barn njuter så länge jag kan tiden med Meja har gått sååååååååå fort =/ får nästan ångest....vet ju att jag inte ska ha mer bebisar och är super nöjd över vårat beslut men visst blir jag bebis sjuk när jag ser bebisar men de är ju bara så underbart att lämna tillbaka också =) mina är ju ganska självgående kanske inte på allt men mycket jag hinner ju såå mycke mer nu än va ja gjorde med en bebis på armen =) sen kanske jag kan få barnbarn om 15 år =) vem vet då får man snoza bebis då sen är de ju kompisar som får och har fått passar på att lukta lite då *L* =) hehe sjukt med bebisar så underbart att bara ligga och titta på dom...men men jag kan titta på mina barn när som sover och bara tänka vad fort tiden har gått jag har ju ändå en som är 7 år och en på snart 6 år =) meja som fyller 2 till sommaren....men jag älskar mina barn över allt annat och är så glad att jag fick bli mamma till dom =) MEN allt är inte en lek på rosor vi har våra bråk och skrik dagar.....periodvis kanske man ska skriva för de är ju inte alltid....men just nu är de ganska så lungt här Marcus som trottsar mig lite väl mycke men de blir ju borta de också....mickis har ju sina utbrott men när hon inte har de är hon världens underbaraste och snällaste,hjälpsam och helt underbar =) är glad att jag fick Mickis och Marcus tätt tror dom kanske har kul när dom bli äldre just nu bråkar dom jämt *L* =) men de är ju så att ha syskon inte alltid lika kul....bustrollen =)
nu ska jag dammsuga och plocka iordning i köket efter frukosten Mickis ska hämtas 12 idag =) sen är de helg....

hade bra alla

bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar