måndag 16 november 2009

mycke....

denna veckan....fast ändå inte....men idag ska jag till skolan för att lämna in skolarbete och få ett nytt och ikväll är de gympa med Marcus....i morgon ska igentligen Meja få sprutan men jag hoppas att hon kan få för svininfluensan i stället sen ska hon vägas och mätas....sen har Marcus fotografering i morgon på dagis och mickis har gympa på kvällen....sen på tors. om inte Meja får för svinet så ska vi ta den på tors. sen har Meja gympa på kvällen på tors. sen på fre. ska jag till läkaren och på kvällen blir de boxning....så lite fullt upp blir de denna veckan kanske skönt på ett vis men mycke för mig eftersom lenny jobbar så får jag ta allt själv......men men de ska nog också gå bra....hoppas få till de me vattengympa på ons. också men de gör ihop sig lite me Mickis gympa så vi får väl se hur jag löser detta =/

Idag ska jag ialf till skolan....sen blir de lungt fram till marcus ska på gympa.....kanske att jag dammsugar och skurar lite...hallen är väl ett måste....snacka om gegga de ska ju igentligen va -10 och snö nu men nej då de är +7 och regn....I NOVEMBER inte konstigt att man inte känner nån julstämming längre...

nu blir de väl någon frukost av nått slag....kanske

bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar