lördag 7 november 2009

Farsdag

Och L fick presenter på fardag =)....2 saker han ialf ville ha!!!

Idag hoppas jag att vi åker till IKEA...syrran och jag ialf....sen ska vi till mamma och pappa och käka mat runt 13 sen blir de nog städning rästen av dagen ska försöka få iordning i tvättstugan och göra klart i badrummet men de blir ju inte klart förräns jag varit på IKEA =) sen ska de dammsugas,skuras och plockas som vanligt....vill få iordning i tv rummet ser inte bra ut här tycker ja =/ ska köpa nån hylla som jag kan ha mina troll på....Meja slår dom i golvet när dom står där dom står och de är väl inte så kul...vill ha bort terrariumet också....vet inte vart man kan ställa den så länge....såååå fin möbel men om de är nått i den också...annars kan de ju kvitta....

jaja jag vet inte vad jag vill me detta inlägget =/ men men grattis på farsdag min älskade pappa och grattis till L som är världens bästa pappa till våra 3 fina barn =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar