måndag 2 november 2009

tjejkväll

ska bli riktigt kul att gå....ska boxas,styrketräna och simma + bubbelpoolen.....sweeeeet =)
Min kära granne ska med mig och de ska bli jätte kul att umgås lite med henne....

Min mamma kommer om nån timme nu och Meja sover så igentligen skulle jag passa på att läsa i boken men de hinner jag ju också ska bara skriva klart sen blir de några sidor.....ska läsa mer ikväll när barnen sover och de gör dom ju när jag kommer hem =) ska bli skönt att slippa kvällsmaten,tänder,tjat och läggning =) kommer hem till ett tyst hus jippppi =)

Ska försöka få iordning på mitt hus nån gång de är väl ganska så fint igentligen men ändå trivs ja inte jättebra kan ju va vädret också inte de bästa sen fäller ju spike som satan och de gör ju heller inte läget bättre me massa hundhår....skulle behöva skura tv rummet så de ska ja försöka hinna innan min mamma kommer....sen ska ja städa toan innan också sen får de va bra =)

Min trädgård är helt ok nu ialf förrutom alla löv som hela tiden blöser ner men de finns inget att göra....kan ju inte kratta ihjäl mig heller

längtar tills på tors-fre =) då ska jag handla julklappar och farsdag present till både min pappa och lenny så barnen får ge han nått vet inte vad bara för mamma och pappa frågade om vi ville ha deras hårtrimmer för pappa klipper sig ju ändå här och den han har är väl bara använd 1 gång =)....så då helt plösligt vet ja inte va ja ska köpa...eller jo ja vet nog =) måste in på biltema bara =)

nä nu får de va bra för stunden.....

SKULLE VILJA VETA VILKA SOM LÄSER MIG BLOGG EN KOMENTAR SKULLE VÄL NÅGON KUNNA SKRIVA =).......

5 kommentarer:

  1. Du vet ju att jag läser redan! :) Ses nog sen på tjejkvällen. Kram.

    SvaraRadera
  2. Du vet säkert redan att jag läser också =)

    SvaraRadera
  3. Nu har jag också börjat läsa din blogg!!!

    SvaraRadera
  4. =) de är några till men dom kan inte komentera synd men ja vet att dom läser ändå =)

    SvaraRadera
  5. Jag läser din blogg!
    kram Annika A

    SvaraRadera