söndag 1 november 2009

Söndag

Idag är de sista dagen på lovet både för och nackdelar...jag gillar inte att ställa klockan och ännu mindre att stressa på morgonen men men de ska bli skönt för barnen att komma till skolan så har dom lite att göra ialf...fast vi har varit i stan och shoppat fast vi har badat fast vi har varit och lekt hos kompisar så är de inte samma sak som att få träffa alla kompisar på skolan och dagis!!!

Idag skulle jag vilja plocka och städa,lägga in alla kläder,plocka upp lite leksaker till Mejas rum,skura fast de går ju inte spike fäller som fan just nu och skurar jag fast jag har dammsugit så släpar jag bara runt på alla hundhår ialf....men vi får väl se vad barnen vill hitta på....se om vi kanske kan gå ut en stund sen så dom får leka ute kan jag passa på att kanske klippa gräsmattan på baksidan innan snön kommer i morgon =) bättre sent än aldrig *L* =)

nä om jag skulle ta hand om kläderna nu så blir jag av me nått på listan ialf =)

bye

1 kommentar:

  1. Jaså, tycker du? Haha. Mamma är ju en KOPIA av morfar ju! :P

    SvaraRadera