onsdag 4 november 2009

kvällen

eller ialf 17 =) alltid nått....funderar på om jag ska ta Meja och gå till min granne men ja vet inte....vill inte störa henne heller =)

Mickis ska på gympa men jag vet inte om jag har lust/ork men jag vet ju hur kul hon tycker att de är =( så de är väl lika bra att gå antar ja!!!

Meja har ju sovit 30 min eller nått idag men nu är hon helt ok ändå lite gnäll har de varit men inget allvarligt...=)

Boken som jag skulle ha läst är jag klar me och de känns så skönt nu är de bara att renskriva allt så ska jag lämna in min första studie =)

I morgon ska jag me min mamma till stan och min syster kanske ska köpa julklappar och lite andra saker som farsdag present....skönt att packa in allt och vara klar =) kanske inte klar men de mesta blir nog de i morgon.....

nä...nu ska jag byta blöja sen ska jag ringa min granne

bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar