lördag 14 november 2009

de blir aldrig som...

man tänkt sig....glömde bort att mickis hade utegångsförbud =/ så hon va hemma så de blev ingen ensamtid eller jo jag fick ju de me mickis =) alltid skönt att ha de med ett barn i taget ibland försöker dela upp dom så ofta de går annars har jag med mig alla 3 om vi går någonstans....

Fick ialf upp mina hyllor och ställde dit mina troll ska köpa en hylla till tyckte de blev trångt sen ska jag försöka få upp 2 blommor eller en blomma på varje hylla och då blir de inte mycke plats kvar så en hylla till blir de =) kostar ju bara 99kr så de ska nog gå bra....=) kanske sätter in kort sen om jag orkar sen satte jag upp tavlorna brevid varann....eller kortena på barnen heter de väl blev också bra önskar bara att jag kunde få min älskade bar....=) skulle vara sååååå fint....men måste få någon att hjälpa mig att bygga den bara för jag vill ju ha den så som jag tänkt mig...=)

I morgon jobbar L hela långa dagen =( inte så kul men vi går nog över till grannen en stund sen blir de väl de gammla vanliga plockandet och dammsuga....plocka in kläder ska jag göra också vill inte ha massa högar i tvättstugan....skulle vilja möblera om mickis rum men vet inte hur jag ska ställa sakerna sen vill jag ju ha upp en vägg men de blir väl inte än på ett tag så vi får väl se vad jag hittar på.....

nu ska jag väl borsta tänderna och lägga mig i soffan en stund


bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar