torsdag 12 november 2009

fre 13

jippi....not....

mickis vakna 4 idag....kunde inte sova sa hon till L som sa att hon kunde kolla på tv men då kom mamma upp och sa NEJ....ska inte se nån tv när klockan va 4 glöm de....så blev ju tvär men gick upp till sig....kom ner efter ett tag igen och kissade och satte sig vid tv:n men då fick jag gå upp igen och säja till henne hon blev ju sur igen och ville väl väcka dom andra eftersom hon höjde volymen på rösten...men mamma vann och i morse va de jag som väckte henne =)
marcus kom ner till mig kl 2 =/ trött som fan va ja....han pratade på att han kissat mycke och tyckte de va tråkigt...tror de är en fix idee för han är rädd att kissa i sängen och de gör han ju aldrig så ja vet inte varför han är rädd för de =)....men han gick ialf in och kissa igen och somnade me en gång....
Idag är jag trött blir nog inte många knop här idag ska ut me spike,dammsuga och göra frukost sen måste jag till affären för smöret är snart slut....duschen kommer idag också =) ska bli underbart skönt =) jag vill inte duscha uppe och den duschen ska vi göra iordning...nä nu blir de frukost

bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar