söndag 29 november 2009

etik och moral

fy fan vilken skit...jag gjorde klart första studieenheten men kommer ingenstan nu....=( jag hatar att fastna...jag va barnledig i 4 timmar och blev ialf klar med första enheten...när barnen kom hem skulle jag börja på andra men fastnade med en gång...skrikande barn,försök till att hitta nått på google och en mamma som blev irriterad så la jag ner skiten och kommer nog skita i den också....känns så just nu se om jag kan få hjälp av någon annars är det kört...jag vet inte vad jag ska skriva....innebörden av ordet integritet eller hur fan de stavas....hur ska jag förklara de...sen är de 2 saker till som jag ska skriva om som jag kan men inte kan få ner på papper eller om jag är helt slut i huvve...ja vet inte men idag får de nog vara klart med pluggandet eller om jag kanske sätter mig ikväll när lenny kommer hem....de får vi se =/ känns bara såååå tråkigt att ha fastnat....kanske att jag börjar med studieenhet 4 och 5 som jag kan utan hjälp och se om någon annan kan hjälpa mig med dom andra 2.....skit samma...nu ska jag ta barnen spec. marcus som håller på hela jävla tiden....mat ska göras också =/ fy fan vad jag hatar att plugga när man inte fattar de kan förstöra en hel jävla skit dag!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar