torsdag 19 november 2009

???????????????????????

Idag blir de också lite mycke...eller inte som igår när de gick hela dan men =)

Igår: 8.00 lämna mickis på skolan
10.00 lämna marcus på dagis
10.20 va på läkarkontroll me meja allt gick bra hon väger nu hela 9300 och är 77,5cm =)
12.45 till dagis på kvartsamtal
13.20 öppna förskolan med alla barnen
18.30 lämna mickis på gympa
18.45 till badhuset och simmade
19.30 vattengympa
21.00 va hemma men gick ut me spike sen blev de soffläge =)

Idag:
8.00 lämnade mickis
10.00 åkte till öb me syrran
13.00 hämta mickis
14.00 sprutan me meja så vi går väl runt 13.30
17.30 gympa me meja om hon inte blir dålig
sen blir de tidig kväll =) duscha alla barnen och lägga dom sen soffan!!!!!

i Helgen vet ja inte vad de blir riktigt....jo mickis och marcus har en klubb tydligen så dom ska ha hem några kompisar....tror dom blir 7 st me mickis och marcus så lite godis och en film till dom =) i morgon fre ska mickis och marcus till syrran på pyjamas party =) eller till felicia kanske de blir =) sen ska jag försöka få upp böckerna och börja läsa lite + att jag vill ränsa lite men ja vet inte om jag har lust att börja me nått än känns så mycke just nu sen i morgon blir de även läkaren + boxning me Rebecca =) sen ska jag ha fredas mys =) *L*

Jaja nu ska jag väl se om jag får tummen ur och börja dammsuga.....sen ska jag se vad de blir för mat kanske eftersom de kan ta tid vid sprutan så är de lika bra att få i barnen mat innan =)

bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar