tisdag 3 november 2009

så mysigt

va de igår på tjejkvällen....jag och min granne åkte bil dit med E och när vi kom in va de hur mysigt som helst me massa levande ljus och Rocka billy tema som bara va så fint =).....musiken va helt ok.....vi skulle alla va me på ett gemensamt pass så jag och min kära granne buggade och gissa om de va kul *L* =) sen gick vi ner och styrketränade lite för att sen ge oss på ett pass med spinning....de va skit jobbigt efter cykelturen käkade vi smörgås med biff på och jag drack vatten....sen satte vi på oss baddräck och satte oss i den lilla bassängen Simone va me oss för Marielle stuka knä eller nått på buggen så hon kunde inte ens gå så hon åkte hem =( synd.....men efter badet va vi med på vattengympa och de är ju askul vi skrattade och hade skit mysigt sen satte vi oss i bubbelpoolen innan de va dax att duscha sig och bege sig hemmåt igen men de va en skit lyckad kväll och välbehövlig kan ja lova =)

Idag blir de lungt här hemma har dammsugat lite och tvättat toan nu ska jag snart upp och tvätta den lilla toan =)

nä skriver mer sen

bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar