torsdag 5 november 2009

torsdag

Meja ska på gympa snart ska hämta och byta kläder på henne först sen ska Spike ut och barnen ska få nått lätt att äta också =)....
I morgon är Lenny ledig och de ska bli skönt....ska försöka plugga lite under helgen eller skriva rent allt och åka till svärmor och skriva ut de har nämligen köpt ett minne idag så jag kan spara allt....sen har jag köpt julklappar men de känns bara jobbigt just nu Meja är inga problem men Marcus usch va ja ska köpa de ända han önskar sig är ju tv-spel och de ska han ju få....han leker ju inte me ett skit....köpte 2 saker till honom idag ialf och Mickis fick väl 4 tror ja....Meja fick lite också sen köpte jag farsdag present till lenny från barnen och till min pappa och svärfar....sparade även 3000 så vi kan köpa xbox till barnen och lite mer saker som dom kanske kan tala om att dom önskar sig =)....sen sparade jag t.o.m 2000 =) duktiga ja...alltid bra med extra pengar....blir lite mer i vårat sparkonto i slutet av denna månaden för jag jobbade 5 timmar och de ska jag lägga undan + att lenny jobbade extra och då åker också in på sparkonto...iår ska vi väl till mamma och pappa och fira jul....så jag ska erbjuda mig att kanske köpa prinskorv och göra köttbullar eller om mamma vill ha hjälp me nått annat....ska fråga henne inte meningen att hon ska stå för allt...sen hoppas ja att jag får jobba lite under jul men de märks....just ja...jag köpte en sak till mickis idag som jag VET att hon kommer bli skit glad för...önskar bara att ja visst NÅTT Marcus önskar sig...lego sa han men de har jag aldrig sett han leka me och de är ju skit dyrt...han får gärna lego men jag vill ju inte att de ska bli liggnas =/ ja jag vet inte vad jag ska hitta på till honom....vill köpa nått bra som ja vet att dom vill ha som dom leker me....men men Meja ska inte få så där jätte mycke till....hon fick ju ändå lite idag och hon orkar inte öppna allt heller sen leker hon inte så där skit gärna me nått heller jo mina saker =) men jag tror jag fick 2 saker hon kommer tycka är jätte roliga =)...

nu ska jag göra barnen iordning

bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar