tisdag 24 november 2009

skit väder

fy fan....jag vill inte ha detta regn jag fattar inte de är ju i slutet av november och de regnar....igår kväll va de lixom halkigt ute och idag regnar de och är milt hur ska man ha de....

Idag blir de nog lungt....skulle behöva ränsa men ja vet inte om jag har lust att börja....kanske att jag tar köks skåpena de behövs plocka ur skit jag inte använder =)

jag vill till Ikea och köpa en hylla till sen vill jag ha lite små plock....jag vill INTE ha fram julsakerna än ialf p.g.a Meja som slänger allt hon ser i golvet så jag spar mig ett tag till de hänger 2 stjärnor uppe de räcker för nån vecka ialf *L* =)

nu ska ja se om jag orkar börja med något eller om jag helt helt enkelt skiter i de =/

*gone*

2 kommentarer:

  1. Jag vill inte heller ha regn, men jag är inte redo för snön än =P.
    Här är det inte heller något "juligt", känns fel med julgrejer när det är + grader.

    ha de gott

    SvaraRadera
  2. nej jag vill heller inte ha snö än men om de kunde vara detta vädret - regn så skulle de ju va helt ok =)

    SvaraRadera