onsdag 2 december 2009

SOLEN

dit ska jag idag med barnen....blir runt 13 när vi hämtat mickis sen kanske vi åker me lenny hem innan han börjar jobba så de blir en kort stund idag med bättre än inget för mamma kommer 15 och ska hjälpa mig med barnen så jag kan plugga....de ska bli så skönt kanske att jag hinner lite på en enhet ialf =)....har börjat på en kanske att jag fortsätter på den om jag hittar mer fakta om just de =)....
Annars idag blir de lungt...ska se om jag kan städa lite när mamma åker hem....skulle börja me mickis rum idag men jag tror jag skiter i de...har massssssa kläder som ska upp också blir bara de borta så kommer min tvättstuga bli jätte stor igen *L* =) och barnen har nästan inga kläder kvar i garderoberna då kan man ju gissa vart dom är...håller just nu på och tvättar men de är spikes hundbädd....den måste ju också tvättas....sen ska ja se om jag kan gå ut me spike tidigare idag och duscha han ikväll de är också nödvändigt får ju inte lukta blöt hund av han *L* =).....
övervåningen kanske jag börjar med i morgon eller till helgen när lenny är ledig fast då ska jag ju också plugga men de kan jag ju inte göra hela dagarna då blir jag nog knäpp....
känns bra att nästan alla julklappar är klara också bara mamma,alice och mormor kvar och lite små saker sen är de klart...

nu ska ja se om vi kan åka och storhandla.....behövs de också....

bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar