onsdag 4 november 2009

mitt i veckan

och trött som fan är ja....skulle lägga mig 23 igår efter Gordon men fick höra lilla sessan.....fick hämta henne och där satt vi jag trött hon glad =) gav upp runt 00.30 då la vi oss i våran säng där Meja mest va som en tryffelgris och skulle böka i pappas sängkläder och möblera om lite....men efter lite gos och prat la hon sig då kom pappa hem som på posten =) joho sa Meja och sprang till pappa som kom och la sig...pussa lite på honom och peta honom i ögat och sa - ÖÖÖÖAAAA som är öga för mus ungen då =) pappa gav upp redan efter 10 min och somnade =/ hmm...jaja vi fortsätta väl våran resa genom sängen men efter många om och men så somnade prinsessan så jag bar upp henne runt 3 tiden....gick ner och la mig och vaknade av klockan =/ 7.00 jippi NOT men men de gick de också...upp och gav mickis frukost och gjorde en fläta på henne sen ivög till skolan då vaknade Meja =/ men hon fick snällt ligga kvar följer ju bara mickis över vägen sen går hon själv men när jag kom hem va Meja redan klar för morgonen pappa fixa detta =)....käka frukost med rästen av familjen och nu är gubben iväg med marcus till dagis och Meja dansar,gnäller skriker och leker samtidigt =) GOD MORGON VÄRLDEN!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar