söndag 8 november 2009

NU

vet ja vad rästen av julklapparna ska bli till barnen...ska bli skönt när de är över älskar att handla saker till barnen men jag får nästan panik av tanken fast de är lång kvar till jul...fixa klappen till svärmor också idag....sen funderar jag på en sak till mamma och pappa....tror de år bli så....sen är de svärfar men de vet ja ju också så de är ju bara att åka dit igentligen....usch...älskar och hatar detta....

I morgon ska ja försöka få iordning lite mer här hemma när jag väl är klar så blir de ju stökigt igen...meja älskar att kasta alla mina sake ri golvet...dosan till tv:n,mina halsdukar,alla skor,spikes koppel,durkslaget,pantflaskor och hundmat är på listan varje dag....lite tråkigt faktiskt och de är inte för att jag vill ha fint utan för att de är så jävla tråkigt att plocka bort allt jämt =)....spike fäller som fan just nu så man vill ha så lite saker som möjligt på golvet men så tänker inte min lilla buza =)....ska ialf sätta upp en tavellis i morgon och dammsuga,plocka upp alla kläder,städa tvättstugan sen blir de nog lungt....

nä...ska vika tvätten nu sen blir de väl sängen kanske....

puss på mina älskade barn

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar