måndag 30 november 2009

Jag måste

ändra på mitt liv så är de bara...jag kan inte ha de så här längre...samma sak varje dag...de är värkligen så de är och jag vill inte ha de så...=(
Meja som värkar tycka allt är tråkigt hemma så hon kastar och förstör de mesta eller tar saker hon inte får och kastar eller springer till trappan och ska upp där eller stänger in sig i skjutgarderoben och stänger för att sen börja gråta för hon inte kommer ut eller ska in i köket och bada i hundskålen eller varför inte öppna till alla flaskor och slänga dom....klättra upp för stolen och tända,släcka,tända,släcka alla ljus helst ska nått utav ljusen gå sönder då är de som roligast....eller ta alla mammas cd skivor och slänga dom på golvet så mamma måste göra något.....eller stänga av datorn och de ska man göra just när mamma skrivit eller ska läsa något då är de roligt....eller om hennes stora syskon kommer hem så ska Marcus reta henne så hon skriker för de tycker ju storebror är kul och inte Meja och skriker hon tillräckligt länge ja då kommer ju jag som mamma och måste bryta detta bråk som bli...storebror som skrattar och lillasyster och skriker och är förbannad....eller 2 stora barn som älskar att reta sin mamma till vansinne....de är också kul för då får man en reaktion från mamma....gud vad skulle jag göra utan mina barn????skulle jag ha ett liv utan dom???skulle inte tro de....dom gör ju så att man vaknar varje morgon,är irriterad,glad,lessen,förbannad.....varje dag samma sak =)
TACKA FAN FÖR BOXNING......där kan man slå ur sig lite ilska =) skit bra....

nu ska jag duscha Meja sen ska jag...just de...BOXAS.....fan va skönt!!!!!!!

*gone*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar