fredag 20 november 2009

natten

och jag ska bara skriva klart sen ska jag sova....har kollat på idol med min älskling....
va på boxning förrut hur underbart som helst....och jag va hos dr också blev väl igentligen inte alls som jag tänkt mig men tror de kommer bli bra ändå kanske...
i morgon ska jag till stan och hämta ut lite tabletter sen ska jag se om jag hittar nån julklapp till Lenny.....sen är de bara tv spel till barnen kvar och julklapp till mamma och pappa men de vet ja redan vad de ska bli sen en till åt Meja sen är vi helt klara....ska bara köpa julmat mamma,pappa,kerstin och anders kommer på julafton så slipper vi dra ut barnen ska faktiskt bli skönt....

nä...nu ska jag lägga igen ögonen för idag....snart en ny dag....mickis sover hos syrran =/ saknar henne fast hon sover nu....konstigt hur de kan bli....ena stunden kan man vara hur trött som helst och i andra så saknar man dom så otroligt mycke men snart kommer hon hem =)

go natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar