måndag 16 november 2009

Måndag

vet inte men allt känns så himla bra fast ändå inte jag har ju inget att må dåligt över men känner mig så trött....skulle behöva göra så mycke just nu men jag har inte ork till just de jag vill göra....sen finns de lite saker me huset jag vill göra så jag funderar på om jag ska riva ut allt där jag vill måla och kanske göra allt förarbete innan helgen så kan lenny hjälpa mig me barnen då....går ju säkert på några timmar....
Ska snart göra mig klar för träning ska bli skönt att träna....känns som jag bara äter upp allt igen så fort jag stoppar nått i munnen men jag kan ju inte leva på flytande hela livet men just nu känns de som de enda jag kan göra.....jaja skit samma de kommer nog bli bra....

nu ska jag se vart mina träningkläder är sen kommer nog mamma snart spike måste ut också =/ alltid ska de va nått...

bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar