söndag 15 november 2009

fy fan

kände bara så just nu.....vet kanske inte varför men de är bara en sån dag....

vad vill jag?
jo de är massor men de kommer aldrig att hända....och jag tror snart jag skiter i vikket....
vill ha klart min utbildning så fort jag kan så de är väl de jag ska försöka me så fort Meja kommer in på dagis kommer bli mycke lättare att plugga utan hennes hjälp....
sen finns de 2 stora saker jag vill göra med huset och 1 lite mindre + 3 små saker men allt kostar och så länge de gör de så blir de inget gjort här de vet ja...nu ska ja se om meja vill sova sen ska jag dammsuga kanske går in till grannen en stund

4 kommentarer:

  1. Hejhej!!
    Försök tänka lite på dig själv med.
    Ni har gjort så mycket med erat hus redan iår=)
    Tycker du ska försöka ta det lungt och vara nöjd ett tag.. du stressar för mycket låter de som!!
    Men vet hur det är, man vill alltid göra saker med huset.. men de hinns med...lovar :D
    KRAMAR

    SvaraRadera
  2. hej Tezz
    jo ja vet men jag vill bara bli klar me de vi började me....sen vill jag ju mycke mer som att sätta upp väggen till mickis rum men de är ju för hennes skull....man blir ju aldrig nöjd =/ ska försöka lugna mig lite =) hur e de me er då?kram

    SvaraRadera
  3. Ja ;) du skulle behöva ta igen dig lite med.. du har ju både barn,hund, träning, plugg, jobb, projekt och städ m hus.. shit =)
    Bra att du går ut lite o låter L ta barnens läggning. Låter väldans rätt i mina öron ial!Man måste få va trött!!
    Jo det är bra med oss. ial helt okey efter allt!

    kramar

    SvaraRadera
  4. va skönt att de är lite bättre med er jag vet inte riktigt vad som hände men jag känns ju skönt att höra att ni mår bra nu ialf....
    jo vi gick på långpromenad igår och de va skönt slippa läggningen och tjatet på kvällen är aldrig fel....ikväll ska jag och träna boxning för första gången på läääääänge =) ska också bli underbart skönt mamma kommer och passar barnen åt mig....i morgon är de skolan som gäller....då är jag hemma runt 16.30 också ganska skönt för då har lite av dagen gått =)

    SvaraRadera