söndag 8 november 2009

IKEA

japp ska dit snart syrran ringde dom hämtar mig =) se va ja får tag i....hoppas på en hylla till tv rummet ialf och badrumsmatta + pyssel till mickis som hon önskar sig i julklapp så är mickis klar sen bara marcus kvar =/ eller nja nästan meja ska nog få en sak till...sen ska ju dom stora få ett tv spel de har vi ju inte köpt än men sen är nog de mesta klart till barnen ialf...då är de bara svärmor och svärfar och mamma,pappa kvar och nått till Lennys farmor....min mormor ska få kort på barnen!!!!
Nä ska väl borsta håret nu så man är klar....

har köpt en dusch också =) hoppas på att den kommer till veckan ska bli underbart skönt med en duschkabin =)....

bye

2 kommentarer:

  1. Hoppas du fick tag på det du skulle på IKEA. :)
    Jo, den där kycklingen... innehållet i frysen här hemma har på något vis förökat sig så jag får inte plats med den än. Sorry! Om det blir besvärligt för dig att ha kvar det så får du isf kasta det istället. Kram.

    SvaraRadera
  2. de är lungt Milla =) jag har plats men vill du inte ha så säj till i så fall annars slänger ja den....jag spar den i frysen till dig=)

    SvaraRadera