lördag 31 oktober 2009

bada

ska nog kanske göra de idag eller om de blir en mysig dusch kanske =) se om jag hittar baljan till meja kan hon bada med mig de älskar hon....

har just varit till affären köpte lite vårservetter och ett doftljus jag är jätte rädd för eld men just nu har jag 2 levande ljus tända....sitter ju i samma rum annars hade jag aldrig tänt dom....att man kan vara så rädd för saker jämt!!!

Mickis är hos sin kusin och leker och har varit där jätte länge ska snart ringa hem henne så jag kan ge dom kvällsmat och lite lördas godis sen blir de kvällen för dom så man kan lägga sig i soffan en stund...

I morgon jobbar ju lenny hela jäv*a dagen och de är ju bara för tråkigt vet inte alls vad jag ska göra med barnen....vill ju inte sitta hemma hela dagen heller så nått blir de att hitta på...

Nä nu ska jag leta efter badbaljan =) kanske skriver mer i morgon

bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar