onsdag 28 oktober 2009

God morgon

lite trött faktiskt....ska snart ut me Spike...tar med barnen så kanske man kan gå runt Orrby idag ialf sen ska jag hem med hunden och gå till affären så man får hem lite mjölk,smör m.m ett måste =)....

Idag blir de nog inte så mycke...har dammsugat och gjort frukost,slängt på en tvätt och veke en tvätt....sen ska jag väl slänga på diskmaskinen för den är full så är de väl bara att plocka ur skiten sen också....

I morgon ska mickis med sin kompis på bio =) så jag och Marcus ska till stan till helgen och äta på Meccan och sen ska han få köpa nån leksak också....=) inte så kul att åka till stan annars han måste ju även ha kläder så han får väl välja lite själv...kan gissa på att de blir star wars eller nått liknande....sen ska jag kolla på vinterkläder åt dom stora så de blir gjort tråkigt om snön kommer och dom inte har ordentliga kläder...

Jag hoppas bara mina pengar från csn kommer innan helgen....annars får han följa med till veckan....får ju öven a-kasse pengarna då....bättre sent än aldrig!!!

Nä ska klä på barnen lite varmare kläder sen bär de väl ut en sväng...

bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar