onsdag 7 oktober 2009

jajajaja

får väl försöka printa ner lite skit här då....de händer inte så mycke i mitt liv just nu samma saker varje dag...men får väl försöka....skrev en annan dag här men allt försvann =(

ja va ska man skriva tro???

Idag ska vi på jympa me mickis,meja och marcus får leka i lekparken så länge sen blir de sängen nästan me en gång vi kommer hem ska bara ge dom kvällsmat sen är de natta....sj är ja trött ganska ofta nu för tiden men de kan bero på mycke just nu....dels kanske för att jag försöker mig på att "banta" igen och dels lite för en annan sak som ja inte tänker skriva om här just nu....min bantning går ialf bra....3:e dagen idag och visst är de jobbigt att bara dricka men de går....hjälper en kompis som ska operera sig så ja lovade henne att när de är dax för henne att bara flyta så ska jag också göra de....så nu är de bara 18 dagar till sen kan man börja äta lite smått ialf...kommer nog aldrig mer gå tillbaka till mitt andra liv...tragiskt!!!!

jaja nog om detta.....har städat idag och de är ganska ovanligt just nu...tappat lite ork och lust till städning men idag kom den tillbaka....

ska nog börja läsa snart också till us om bara skolan kunde få tummen ur...ska bli jättekul känner ja just nu =)

nä får skriva mer sen ikväll kanske

bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar