tisdag 27 oktober 2009

räkningar

alltid lika kul me dom men idag ska alla dras och de känns ju helt ok...hade bara glömt att räkna med Lennys lån på båten men de löste sig ju ändå.....=)

Idag ska jag gå ner till Ica och hämta ut ett paket som jag beställt med 2 tröjor i till MIG...=) ska bli kul och se om dom passar....1 va ju finare så den har jag nog inte förräns till jul och en va en längre munktröja såg jätteskön och fin ut på bilden så de ska bli intressant....

Annars idag blir de nog inget....alla dagar ser ganska så lika ut nu för tiden...ska snart gå och göra frukost till barnen sen går jag väl ner och hämtar paketet så de blir gjort ikväll ska jag på tjej styrkan och de ska bli skönt....vill gå ner lite mer nu....så soppa några dagar igen blir de käka ju toast igår och de ångrar jag idag så nu blir de bara soppan....svårt att komma tillbaka till bara soppa igen efter att man käkat men jag vägrar gå upp igen har ju t.o.m gjort de sjukt men sant....på bara 4 dagar också....visst kanske inte massa kg men de räcker jag vägrar gå upp igen sen får man väl hitta en balans som är bra för kroppen så man slipper gå upp men samtidigt kan äta för diet ska ja ju inte äta hela livet ska ja lova....sjukt jobbigt!!!

Nä nu ska barnen få frukost....skriver nog mer ikväll kanske om ja orkar

bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar