torsdag 8 oktober 2009

fredasmys

för barnen idag...känns otroligt jobbigt när man vet hur mysigt de kan va just på fre. me godis och allt gott till =( men men man får stå ut så är de ju bara
blev ganska så glad när jag ställde mig på vågen även om de är såååå långt kvar tills mål så är de alltid en början.....och man får väl tänka att om 2 veckor kan man börja äta lite smått ialf har t.o.m tänkt ut hur de kommer se ut efter denna kur....d kommer nog bli bra detta....

idag kommer mina byxor hoppas ja....tog express för de va gratis denna gång tog 2 par byxor jättefina på bilden ialf skulle kosta mig 700 men de blev 500 hade rabatt också kan ju inte bli bättre....och byxor går de alltid åt....tog väl en lite mindre stl än va jag brukar ha men ja hoppas dom passar nu ändå den andra stl som ja brukar ha hade ja ju innan Meja så dom ska nog gå på annars är de nog kanske nått kg till bara!!!

Idag ska jag me J till stan och köpa mer dryck....sen ska jag hem och bara va idag känner ja....skulle nog me J till hennes bror som ska ha fest men vi ska ju självklart inte dricka nått utan bara kolla läget....vi får se hur de blir mår ju inte tipp topp just nu heller men visst de är ju skönt att bara komma ut lite och inte vara bakfull heller är ju ännu bättre =O)....

nu ska jag upp och hämta min skrikapa som vaknat =) hon vill nog ha mammapussar och frukost *L* min goding....

*gone*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar