lördag 17 oktober 2009

jaha

de blir aldrig som man tänkt sig idag jobbade jag till 13 och de gick helt ok....men jag visst inte att Lenny skulle iväg så ja ringde min kära syster som gick ut och jobbade andra turen som va mellan 17-21.30 kunde ju ha jobbat några timmar men hon tog hela...så jag har haft en mys dag med barnen =)....

I morgon jobbar Lenny hela dagen och jag skulle behöva börja med mitt skolarbete kollade igenom lite idag....kollade vilka böcker jag behöver m.m så nu är de bara att börja leta i böckerna efter svar och skriva *L* =) kommer nog gå bra bara kan får börja någon gång...

I morgon ska jag ju även väga mig igen...känner mig helt knäpp just nu käkade för första gången idag....hemmagjord pizza världens minsta bit vågar inte äta så mycke just nu sen tog jag en tomat till....är mätt än eller inte hungrig ialf....blev lite....illamående på nått vis....mår ialf inte så bra blev mätt på ett konstigt vis....

Nästa vecka ska jag till skolan....kommer bli lite halv jobbigt men som tur är så har jag Camilla med mig....jag hatar att vara bland människor som ja inte känner de är så himla jobbigt...men C vet nog vart alla salar är m.m tror hon varit på en del föreläsningar redan....kommer ialf kännas jätte jobbigt....och jag vill värkligen detta med att plugga men är så rädd för att misslyckas men jag har en del att fråga nu så de kanske kommer gå bra detta känndes så mycke bättre innan ja visste att ja skulle börja men visst bara ja börjar skriva kommer de nog gå bra...

nu ska ja kolla klart på tv sen blir de nog sängen trött idag...

bye

1 kommentar:

  1. Det kommer gå så bra ska du se! Jag ska visa dig till salarna vi ska till och jag lovar att det kommer rulla på och kännas skitbra bara du börjar skriva. Jag tyckte också det var jättejobbigt i början och trodde inte att jag skulle klara det, men vips, nu sitter jag här med fina betyg och bara två kurser kvar! :) Det går om man vill. Hörs på måndag då. Kram!

    SvaraRadera